zondag 5 januari 2014

Crochet Along 2014

Week 1.

Het uitzoeken van garen.
Moet ik halen of heb ik nog genoeg?

Nou ik heb genoeg, meer dan genoeg.
Welke kleuren? Nou ook dat zit wel goed.

Ik maak er denk ik meteen twee.

Vindt beide kleurcombi's wel leuk.
Ik heb twee dochters
En ik heb twee extra bedden..
Reden genoeg er twee te maken.

Ik heb het garen van Søstrene Grene uit Groningen.
Wij komen sowieso 1 x per jaar wel in Denemarken en kan daar ook nog het garen halen, mocht ik te kort komen. Hihihi.

Ik zal mijn bolletjes nummeren en vannacht ga ik de eerste strepen eerste haken.


Anna op Clara's
BOMULDSGARN


Dit garen had ik ook nog.
Ik schaam me een beetje, zoveel heb ik nog..
Van onderstaande bolletjes zal ik andere projecten haken.

Phildar
PHIL COTON 3
Van de Euroshopper.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten